Thursday, 19 June 2014

Berubah atau Di Ubah itu Adalah Ketentuan-Nya

Setahun lebih sudah aku meminggirkan blog dengan diri ini, post entri terakhir adalah pada 12 May 2013 yang lepas dan kini 20 Jun 2014, mak aih ambik masa yang agak lama untuk aku kembali kepada sifat azali aku ni: MENULIS, kelakar pulak rasanya bila baca balik post-post lama aku. Adeiii....Mood: gelak geli geli dalam hati.

PERUBAHAN ? DI UBAH ?

Nak kata berubah ter'over' tu takdela, tapi semua orang sedang berubah, bayangkan dari member-member aku yang dulu yang berstatus 'single' dan kini dah tukar status 'married'. Kalau dulu berstatus 'married' sekarang yang jadi 'ibu'. Syukur alhamdulillah untuk kehidupan kamu semua yang membahagiakan, aku hanya mampu berdoa dari sayup-sayup kejauhan tanpa sebarang kata yang mengungkap betapa bahagianya aku melihat kamu semua bahagia.Syukran, dan aku masih berstatus 'menanti', itu adalah kerana Allah telah mempersiap seseorang yang terbaik untuk aku. No worries!! I will find you my soulmate....yehaa~


Ya semua orang berubah, atau perasaan ini yang telah di ubah adalah sebenarnya adalah keizinan dari-Nya. Terima kasih ya Allah kerana kau telah menemukan orang-orang yang betul padaku untuk menjadi watak membimbing aku ke arah jalan-Mu Ya-Rabb.

Dalam waktu dan ketika ini, banyak perkara di luar akal aku buat, hahaha, tidak ku sangka, perkara yang sebelum ini hanyalah khayalan murahan kini menjadi separa nyata, adeiii, wish me luck ye. Diri ini masih mahu merawat hati yang rawan ini, cett, biarkan aku hidup lebih baik dan berbahagia.

Sekian.

0 comments:

Running Man Addicted

Running Man Addicted