Wednesday, 29 August 2012

Kerja....? ~~"

Salam Aidilfitri agi sume~

Keje oh keje~

Nasib baek aku tak pegang kepala cam abang ni~

Ni nak bagi habaq kat depa sume, stat je minggu ni, bermula la episod aku masuk keje aku balik. Huahua, announcement bagai apakah ini....?

Stat jer langkah kaki aku ni masuk ke ruang kecik yang penuh misteri lagi kronik, yang beralaskan sebijik meja yang diserikan oleh secibik pc, aku bagaikan terkena histeria yang berhalusinasikan suis lektrik yang bergegaran di sekeliling kerusi aku nan antik ini tetapi diselaputi zarah nan plastik, mak aih, bersepahnyer~

Nasib baekla aku ni tak giler meroyan sensorang kat situ. Kan aku balik kampung kang, sape pulak nak buat keje ni sume bagai. Cetttt~ Akibat cuti raya yang dipohon secara berleluasa oleh aku insan yang kiut ini, akhirnya....maka dengan sesungguhnya meja aku pun penuh bagai ngan keje. Erkkkk~ Meja aku ke ni, huahua~

Haiyaaakkkkk~

Tolong sama saya ma~


Sekian~


3 comments:

eita said...

selamat bekerja...
jangan tensen sangat nanti rezeki lari..huhuhu

Sunah Sakura said...

sama laaaaa...keje bertimbunnnnnnnnnn...haiyooooo!!!

sayA tonaH said...

kak eita: tnsion tu biasala kak eita

adat mnjadik seorang pekerja

sunah sakura: mmg da nasib~

keje..huuuuu

Running Man Addicted

Running Man Addicted