Thursday, 19 April 2012

Pabila dan apabila.....

Uishhhh betapa aku menentionkan diri sepanjang hari ini~

Setelah alkisah tentang handset aku yg telah mengkonpiuskan diri beliau sendiri, akhirnye ak tergamak tuk mengetuk dirinye agar kembali segar seperti biasa~

Tetapi alkisah penamatnye tidak spt yg ku jgkakan, pabila diri beliau daripada koma terus meninggal. Ahakkksss ayat memendekkan umur beliau ke apakah ini.

Dan pabila berakhir dengan apabila, aku terpaksa mggunakan ape yg ade. Huuu terpaksa la mengorbankan duit terakhir aku ade tuk membeli hanset yang termampu~

Amacam canggih tak hanset baru aku~ Yehaaa~

Huuuu terpaksa la, lagipown aku pasti omak aku sure tertensionkan diri beliau kerna tak dpt bercakap yg anak tersayang beliau ini.

Dan akhirnye~ Sekian wassalam tuk duit aku. Takkala membiarkan duit aku terbang bagaikan merpati putih terbang ke langkawi, perasaan aku pown terbang jua. Alahai ape la nasib.

Ingat ke bila beli handset, sure masalh da settle. Ape kes~ Tak jugak selesai~

Nombor tepon aku pulak yg membuat angkara. Mentaliti apakah ini~ Ataupown adakah ia jenayah rumah dan tangga~ Arrrgghhhh~

Tahukah anda semalam pabila dan sesudah aku membeli handset baru, aku telah men'topupkan no aku yg satu ni ngan 30 hingget. Ye la nak wt bekal.

Nampak sgt aku ni spesis yg tk bape suke nak menopatkan diri dgn berulang kali. Bagi aku topup berulang kali topup memang melecehkan diri~ Argggh tk suke sesangat,

Pastu nak dijadikkan citer, bila da topup, ye la senang ati la kan nak tepon omak. Ape kes, aku pulak yg hampir separuh memekik bila call aku bersambut ngan kata kata dari operator yg sgt sadis dn madis~

Maap baki anda tidak mencukupi. Sila bla bla bla dan bla.................

Dan akhirnye aku kembali tersengih berlari ke kedai topup yg berdekatan dan senyum2x beli topup 20 hinggit. Huuuu~ Melayang layang duit aku. Cisss ingat aku ni penjaga pintu bank ke kedai topup nih~ Hishh~

Masa da men' topupkan diri beliau, aku pown sengih2x la kembali cam kerang nan busuk. Tetiba hati terdetik  eh da selamat topup ke ape ni? Persoalan timbul di ati.

Aku pown cube tuk mengecall abg aku di opis beliau, dan akhirnye.............................

Dan sekali agi call aku bersambut dgn suara operator, "Maap baki anda tidak mencukupi......................."

TIDAKKKKKKKKKKKKKKKK~~"

Pabila dan apabila~Alkisahnye aku campakkan je no tersebut. Hahahahahaha, Kelihatan aura jahat menyelubungi diri. I am the ju-on gurl~ Hemoh2x~ Dari ju-on bertukar menjadi ninja boy~ Pejadah ke pekenama ntah~

Aura jahat ju-on


BERTUKAR....

Yehaaa~ Ninja Boy~
Sabar je la omakku~ Dan sampai sekarang aku tidak apakah yg berlaku. Nak kata aku ade langgan pape aku pasti tkdela pulak, Pejadah pulak topup aku yg jadik mangsa nih

Lalu aku mengambil keputusan tuk melaporkan perkara ini ke balai yg berdekatan.

Sekian dan wassalam tuk ari ni~

3 comments:

eita said...

tengah syok2 baca...sekali tengok gambo hantu ju on tu..
adeeeiii....

hassy chan said...

kahkahkah..
y ko ketuk fon ko smpi meninggal spe suh..
ak pn bru beli fon bru.. 99 hinggit je wei!!.. mmg dasar xd duit la kan hahahahah

tonaH iS herE said...

kak eita: ju-on mmg glamor takkala n di abad ini
muahaha

hassy: 99 hingget ok ape, asal buley guna sudah
muahahaha~

Running Man Addicted

Running Man Addicted