Friday, 21 October 2011

Cinta terakhir~

Tetiba teringat kat citer ni: ILUSI lakonan Diana Rafar n Ashraf Muslim.

Ala citer kat tv3 yang dulu dulu tu~


Teringat kat lagu Aiman yang aku selalu nyanyi nyayi time tengok citer nih HUAHUA~ Korang pown same kan suka nyanyi nyanyi~

Jom kita layan sesame lagu nih Self karaoke la ea~ HOHOHO~




Lirik Cinta Terakhir - Aiman

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Korus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang korus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang korus

Lagu/Lirik: Hafiz Hamidun
Artis: Aiman





5 comments:

Umie Artoqiemie said...

eh lupa cerita ape eh illusi ni bila..

eita said...

tak pernah tengok plok citer ni...
kenangan mengusik jiwa ke dik?
kih3

aleen aiden said...

da lame xdengar lagu nih!hu3

Arpiiz said...

citer ni jarang tengok sebab masa tu ada kelas sampai malam..huuhu

tonaH iS herE said...

umie: da lama da citer ni umie
ce tengok kat tonton

kak eita: hehe haah mengusik jiwa seket

aleen: kenangan mengusik jiwa ke aleen awawawawa~

arpiiz: takpe arpiiz tonton kan ade
heeee

Running Man Addicted

Running Man Addicted