Tuesday, 13 September 2011

Persis~

Aku persis lagi.

Aku persis tuk meneruskan kehidupan aku ni.

Aku rindu tuk meneruskan kehidupan aku yang lama. Lelama aku pikir aku menjadik tension dan akibatnye aku menjadi seorang yang 'overthinker'.

Aku rasa marah dan gelisah, kenapa idop aku tak seindah owang laen.

Iskh iskh~

Aku terus berlari lari dan berlari tanpa memandang kiri dan kanan, akhirnye..........tett

Akhirnye, otomen pown terus datang menyelamatkan tonah~

Oh otomen, kan bagus ko ade sini teman aku makan megi~
---------------------------------------------------------

Monolog tonah yang tak penah abih.

-------------------------------------------------------------

Sekian~

6 comments:

budakijaupendek said...

kenapa nk oteman?
kenapa tak superman.
seksi sikit.

Umie Artoqiemie said...

tonah nak otomen.. ni otomen robot datang. keh3..

doraemon lah best.. kat dalam poket dia tu pong ade simpan otomen

sleeping_maniac90 said...

hak3..
otomen xleh mkn megi.. dia kne lwn rksasa...

tonaH iS herE said...

budakijau: sbb superman bes~

die ley maen fire fire~

umie: kan bes kalaun tonah ade poket doraemon~

bley maen cikucak~

sleeping maniac: hahaha~ die pown takde mulut da~

mmg kalau otomen ade tonah, tonah mesti guling guling gelak sebab die bley tengok je tapi takley join tonah makan sekali~ ekeke~

eita said...

akak pun selalu angan2 kalau lah dapat poket doraemon...
ada pintu sesuka hati....leh gi kat mana2....
best kan.....
hehehehe

tonaH iS herE said...

kalah otomen camni kak eita~

Running Man Addicted

Running Man Addicted