Monday, 26 September 2011

kesuraman permohonan kolej~

Renteten peristiwa perang tepon antara aku ngan tuan umah, akhirnye hati aku da sebulat suara membuat keputusan tuk berpindah.

Tapi sampai skang aku tak pindah pindah pown agi~ Ape kes da ni~

Sebenarnye aku pikir, aku nak pindah pegi mane~ Aku bukannye kenal sesape pown kat sini. Member ade di mana mana, tapi sume wat hal sendiri da~

Adeh di manala kawan sejati neh, ade ea lam gua.....Aaaa~ Kenapa gua kenapa bukan kolam renang, bes ape ley berenang renang di tepi pantai nan indah~

Eh kenapa ade budak ngah berenang nih~

Baru baru ni, aku ade menulis sepucuk surat nan indah kepada pihak kolej yang berdekatan, sampai skang takde feedback pape pown agi.

Tapi dari ape yang kakak kolej tu kata,"Susah dik, sebab bilik bilik yang tinggal tuk bebudak diploma yang baru nak masuk bulan depan da".

Kenapa suram sangat tetiba nye nih~ Tulun~ Tulun daku dalam doamu~

Pe citer ni tonah~ Takkan nak terus tinggal kat sini da~ Tercalar maruah aku sebagai manusia~ Cett~

Berusaha tuk teruskan idup yer tonah~ yehaa~

Tetiba,"Majulah sukan tuk negara"

8 comments:

Umie Artoqiemie said...

harap2 kau dapatlah.. majulah sukan.. kau ade jogging tak tonah?hahaha

tonaH iS herE said...

Eh ade~

Jogging lam alam laen da~

budakijaupendek said...

sabar. hehe
mana tahu nanti ada jalan penyelesaian.
usaha lg ye (:

Zul Fattah said...

mai pindah duk rumah aku r.. nak?

eita said...

insya allah....ada lah tu nanti...tempat tinggal baru...

sleeping_maniac90 said...

bersabar la ko.....
insyaAllah sumenya akn ok..

aleen aiden said...

aku pun berkira2 taun depan macam nk pindah umah. sigh

tonaH iS herE said...

budakijau: tq~ amat mghargai doamu~

zul: hahaha~ bley asal ko bina sebuah istana tuk aku~ cett~

eita: insyallah kak eita~ Sesungguhnya Allah itu Maha Mengetahui ape yang terbaek tuk kita~

sleeping: sabar jgk ko bace aku nyer entri ea~ terbaekk~

aleen: kenapa plak aleen~

Running Man Addicted

Running Man Addicted