Monday, 22 August 2011

Tak bley nak tido~

Mood : Mengantuk sesangat. Hari ni da masuk 3 malam aku tak bley nak tido~

Skang: kepala da berpusing pusing cam gasing da ni~

berpusing cam gasing ni da~

Jap agi nak kena pegi keje, stress nyer. Kalau la dapat melelapkan mata walau seinci cume~ Ya Allah tolongla hamba mu ini~ Amin~

3 hari saje lagi nak resign~ Sabar~ Seket je lagi~ Lepas ni da takde tempat da nak bertekak~ Hehe rindu la plak~

Perjalanan laen pown bermula~

2 comments:

eita said...

sibuk sangat ke sampai takleh nak tido...fikir apalah agaknya tu....

tonaH iS herE said...

Pikirkan mase depan~ ekeke~

Running Man Addicted

Running Man Addicted