Monday, 15 August 2011

HR oh HR~

HR is equal to Human Resource.

Adoii aii. Lepas satu masalah timbul plak masalah len. Ni pasal MC aku la nih punye keje.

Kenapa tak cakap awal awal nak MC dari klinik kerajaan, padahal time aku sakit aku da tepon da kat kome~

Pejadahnye tak bagitahu~ Aku staf baru ne la tahu sume tu. Hari tu masa aku tepon, aku kata aku MC, kome kata ape; terima kasih n bye~ sah kome mengigau~

Alih alih ari ni aku tepon sekali agi hari ni~ Kome pown kata tkde mc klinik kerajaan tkdela gaji~

Tulun la, kenapa jadik camni~ Penat giler la macam ni~

Aku pown bukannye sihat sangat nak bergaduh ngan kome~ Ade emas ea lam mulut susah sangat nak cakap masa 1st time aku tepon~

Jiwa penat~ Tulunla~ Bertanggungjawab la seket~



2 comments:

eita said...

sabar2...kadang2 tu diorang saja je.....
benda yang remeh temeh diperbesarkan.....

tonaH iS herE said...

tu la tengah bersabar la jugak ni kak eita~

tapi yang pasti sekarang ni, gaji MC hari memang tak dapat~ T_T

sedey sesangat~

Running Man Addicted

Running Man Addicted