Saturday, 27 August 2011

Customer yang tak dapat aku lupakan~

Sepanjang aku dok keje ni, banyak customer yang aku dok jumpe~ 

Kenkadang kehadiran customer customer ni la yang menjadi pengubat hati aku ni yang terlebey stress dan lara ngan tempat keje aku~

Time kasih bebanyak yer tuk korang sume~

Lam bebanyak customer, aku paling ingat customer yang sowang ni la~ Die ni periang sesangat~ Sampai die tersasul cakap kat aku:

Selamat Hari Raya yer, Kak~ MAAP TENAGA BATIN~

Aih, Maap Tenaga Batin, bukan Maap Zahir Batin ke. Lepas tu aku da stat nak gelak da~ Disebabkan adik ni customer, aku cubela menahan diri tuk gelak cam menahan diri dari makan dan minum di bulan pose ni.

ekeke~ tengok akak gelak camni jer~
Alih alih adik ni mula terpasankan dirinye tersasul ataupown tersalah kata. Tetiba muka die da jadik merah padam da menahan malu~ Masa ni aku memang tak bley langsung da nak menahan rasa nak gelak~

Akhirnye pecah jugak gelak aku kat c2~ Maap yer dik, akak memang tak dapat nak tahan da nak gelak masa tu~ ekeke~

Sekian~



0 comments:

Running Man Addicted

Running Man Addicted